Twórczość

Sortuj
Filtruj 558

13 etiud na flet solo

15 elementów I na dwa fortepiany

15 elementów II na dwa fortepiany i komputer

19 Mazurków na fortepian

19 mikroutworów dla wiolonczelisty i 6 towarzyszących wykonawców

19 Short Pieces na fortepian

21 VI 1972, Zmierzch: Kompozycja sytuacyjna

23 utwory na skrzypce solo

4 Pieśni na mezzosopran i fortepian

4H/1P na fortepian na 4 ręce

5 Pieśni na sopran, flet, obój, skrzypce, altówkę, puzon i fortepian

8H/2P dla czterech pianistów (na 2 fortepiany)

A due dla tancerki i wiolonczelisty

Acontecimiento dla trzech pianistów i taśmy

Adagietto na wibrafon i 8 instrumentów

Adagio na orkiestrę

Addolorato na skrzypce i media elektroniczne

aDieu na puzon solo

Akt twórczy

Algorytmy dla zespołu 7 wykonawców

Analogies na 4 rogi, 4 trąbki, 4 puzony i 4 perkusje

Andante na sekstet smyczkowy

Antiphona – szkic chóralno-konkretny na taśmę

AO na skrzypce solo

Aria na chór żeński

Artykulacje na fortepian

aSa na klawikord solo

Asiakiria na zespół instrumentalny

Aspekty ekspresyjne na sopran i flet

Assemblages (nr 1-3) na taśmę

Assonanzen na fortepian

Audiencje I-V dla aktorów (Audiencje: I, II, IV, V dla aktora solo, Audiencja III – Raj Eskimosów dla aktora i aktorki)

Autogenic Composition na sopran, flet, wiolonczelę, fortepian i kwartet aktorów

Autumn Music na skrzypce, fortepian i taśmę z udziałem aktora

Ave Maria na sopr. i ork.

Avec une expression intense na obój, puzon, wiolonczelę i fortepian

Azione a due na fortepian i instrumenty

ba/vo dla baleriny z towarzyszeniem głosu wokalnego (sopranowego)

Baclar na klarnet basowy solo

Badudökisp na 5 głosów żeńskich

Bergsoniana na flet, sopran, fortepian, róg, kontrabas i taśmę

Berlin ‘80/I (Tornerai) na fortepian, syn-lab, media elektroniczne i taśmę

Berlin ‘80/II (In jener Zeit) na fortepian, syn-lab, media elektroniczne i taśmę

Bewegte Stille na fortepian i komputer

Bewegung na obój, fortepian i perkusję (4 conghi, steel-drum)

blueS I na dwa fortepiany i taśmę

blueS II na zespół instr.

blueS III na dwa fortepiany

blueS IV na dwa fortepiany i taśmę

blueS V (minikoncert) na fortepian i 11 instrumentów

blueS VI (VI Koncert fortepianowy) na fortepian, jazz-set, kontrabas i chór

blueS VII (VII Koncert fortepianowy) na fortepian i orkiestrę

blueS VIII (VIII Koncert fortepianowy) na fortepian i orkiestrę

Cantata (Audiogram) na 60 głosów wokalnych i orkiestrę

Canti (Liebe und Nacht) na dwa soprany i fortepian

Cantico di Zacaria dla sześciu solistów wokalistów (SSATBarB)

Canzona na wiolonczelę solo

chiaro, scuro, seducente na fortepian

Ciclo (Zyklus, Cykl) na wibrafon solo

Clacco na klarnet i akordeon

Clacco na klarnet i akordeon

Closed Relations na obój, rożek angielski, dwa oboje – jeden wykonawca – i fortepian

Collage na orkiestrę

Collage and Form dla 8 jazzmanów i orkiestry

Colloquium na trąbkę i organy

Colloquy na wiolonczelę i wibrafon

Communicazione audiovisiva: Muzyka audiowizualna dla pięciu wykonawców

Computerstory na komputer

Concertino na skrzypce, wiolonczelę i małą orkiestrę

Concertino na harmonijkę ustną, gitarę i trio smyczkowe

Concertino na dwoje skrzypiec i wiolonczelę

Concerto na klarnet i 5 instrumentów

Concerto na kwartet smyczkowy

Concerto breve na wiolonczelę i orkiestrę

Concerto da camera na 18 różnych instrumentów

Concerto per sei a tre na zmienny instrument solowy i orkiestrę (instrumenty solowe: klarnet, saksofon altowy, skrzypce, wiolonczela, perkusja i fortepian)

Constellations na róg i 9 instrumentów

Convocations na orkiestrę

Correspondences na trio smyczkowe

Course “j” na zespół jazzowy i filharmoniczny

Cztery miniatury na saksofon i fortepian

Cztery psalmy na chór, saksofon sopranowy i orkiestrę

Cztery utwory na komputer

Cztery utwory na trio smyczkowe

Cztery utwory na fagot i fortepian

Das Leben einer Stadt na kwartet smyczkowy, klarnet basowy, saksofon (SA), organy, trzy soprany i orkiestrę

De profundis na sopran i orkiestrę kameralną

Decet na harfę i 9 instrumentów (fortepian preparowany, wiolonczelę, kontrabas, puzon, wibrafon, marimbafon, perkusję I i II)

Decomposizione na puzon, fortepian z udziałem aktora

Delusive Cadences na tubę preparowaną i perkusję

Deux contes(tabilités) na skrzypce i fortepian

Dialog na saksofon (SAT) i kwartet smyczkowy

Dialog na flet (oraz piccolo i altowy) i wiolonczelę (oraz wiolonczelę przestrojoną)

Dialogues na dwa fortepiany

Diarium – 14 krótkich utworów na fortepian

Diarium 2-31 krótkich utworów (After 50 Years) na fortepian

Die abstrakte Nachtigall na saksofon sopranowy solo

Diego (Humoreska) na saksofon sopranowy, fortepian i taśmę

Divertimento na saksofon (SA) i fortepian

Divertimento na skrzypce, obój, akordeon, kontrabas i fortepian

Dream na obój, klarnet, saksofon, skrzypce, kontrabas, akordeon, perkusję, fortepian i komputer

Duet na obój i klarnet

Duette (Dialogues) na dwa saksofony

Duetto na flet (również: flet piccolo, altowy G) i wiolonczelę (violoncello scordato)

Duo na skrzypce i puzon

Duodecet na 12 wiolonczel

Duodrama na saksofon altowy (oraz sopranowy i tenorowy – jeden wykonawca) i perkusję

Dwa studia na flet solo

Dwa studia na saksofon altowy solo

Dwa utwory na fortepian

Dwa utwory na skrzypce i fortepian

Dwanaście utworów/Zwölf Stücke (X Kwartet smyczkowy)

Dwie krótkie kompozycje na dwa flety i dwa klarnety

Dwie pieśni na sopran, flet, wiolonczelę i fortepian

Dyspozycje a na fortepian

Dyspozycje b na fortepian

Dyspozycje c na fort. na fortepian

Dyspozycje d na fortepian

Ekstrema na 10 instrumentów

Emotywografy na fortepian

Encuentros na zespół instrumentalny

Enigma na wielką orkiestrę

Entertainment Music na orkiestrę instrumentów dętych i perkusyjnych

Equivalenze sonore na perkusyjną orkiestrę kameralną

Esatto e libero na skrzypce i fortepian

Escena na skrzypce, obój, klarnet, perkusję, fortepian i komputer

Espedizione (Explóracion) na puzon solo

EsseH na rożek angielski solo

Essentials na troje skrzypiec

Estratto na trio smyczkowe

Euphony na głos i kontrabas

Euphuys Josbe na fortepian, perkusję i media elektroakustyczne

Euterpe (Afryka, Azja, Europa) na obój/rożek angielski solo

Evasion na skrzypce i gitarę

Evocationes rythmiques na fortepian

Experimenta na fortepian i orkiestrę

Fabula dla aktora i zespołu instrumentalnego

Fantasia na skrzypce, wiolonczelę i małą orkiestrę

Fantasie Impromptu na fortepian

Fantazja na flet i harfę

Fiato na saksofon altowy solo

Five Introductions and an Epilogue na małą orkiestrę kameralną

Fleurs de silence na saksofon altowy (SA) solo

Formy dźwiękowe na saksofon solo

Four Pieces (After 40 Years) na fagot i fortepian

Fragment I dla dwóch aktorów i wiolonczelisty (lub kontrabasisty)

Fragment II dla dwóch aktorów i instrumentalisty (skrzypka, wiolonczelisty, klarnecisty, saksofonisty lub akordeonisty)

Fragment III dla dwóch aktorów, na klarnet, fortepian i media elektroniczne

Free Form I na 5 instrumentów

Free Form II (Evocazioni) na kontrabas solo

Free Form III na kontrabas i fortepian

Free Music na saksofon (SAT), wibrafon, kotły, dzwony rurowe, tam tam (jeden wykonawca) i chór

Fresque na saksofon i fortepian

für Schwaz na trąbkę, altówkę, kontrabas, perkusję, instrument klawiszowy i komputer

Gasab na skrzypce gasab i fortepian

Gestures na orkiestrę kameralną

Glosas na saksofon (SA) i fortepian

Gracianiana na fortepian i media elektroniczne

Gravesono na orkiestrę instrumentów dętych blaszanych i perkusję

Heideggeriana na flet, obój, puzon, wibrafon, marimbafon, perkusję, fortepian, troje skrzypiec i wiolonczelę

Heraklitiana na solo i taśmę (dla 12 alternatywnych wykonawców z towarzyszeniem taśmy) (I: fl.; II: saks. alt.; III: perk.; IV: wibr.; V: fort.; VI: fort. preparowany; VII: hf.; VIII: wioloncz.; IX sopr.; X: aktor; XI: malarz; XII: kompozytor)

Hommage à Barbara Buczek na 2 saksofony

Hommage à Czyżewski dla zespołu aktorów i muzyków

Hommage à Guillaume Schaeffer na dwie wiolonczele i fortepian

Hommage à Irzykowski na zespół wykonawców

Hommage à Roman Haubenstock-Ramati na zespół instrumentalny

Hommage à Strzemiński na taśmę na taśmę

Howl dla aktora i orkiestry kameralnej

I Koncert skrzypcowy

I Kwartet smyczkowy

I1 libro dei cinque suoni na fortepian, flet, obój i komputer

Identité/Nonidentité na dwa fortepiany

Identity na orkiestrę

II Koncert klarnetowy (Baclars) na klarnet basowy, klarnet, saksofon altowy, orkiestrę kameralną i media elektroakustyczne

II Koncert kontrabasowy na kontrabas i orkiestrę kameralną

II Koncert skrzypcowy

II Koncert wiolonczelowy na wiolonczelę i orkiestrę kameralną

II Kwartet smyczkowy

III Koncert fortepianowy na fort., ork., media elektron. i komputer (39’ - 63’)

III Koncert skrzypcowy

III Kwartet smyczkowy

Image sonore I na flet, saksofon (SA) i akordeon

Image sonore II na akordeon

Imago musicae na skrzypce z interpolującym towarzyszeniem instrumentalnym

Impresiónes liricas na fortepian, media elektroakustyczne, komputer

Improvvisazione na zespół wokalno-instr.

Incydent dla zespołu odbiorców

Interview na skrzypce solo

Intrada na róg, trąbkę, puzon i tubę

Iranian Set na zespół wykonawców (trzech aktorów, flet, wiolonczela, dwa fortepiany, balerina)

Ishirini (Pieśni) I na głos i fortepian

Ishirini (Pieśni) II na głos i orkiestrę

IV Koncert fortepianowy na fortepian i orkiestrę

IV Koncert skrzypcowy na skrzypce (oraz skrzypce desef i gasab) i orkiestrę kameralną

IV Kwartet smyczkowy

IX Kwartet smyczkowy

IX Symfonia na wielką orkiestrę

Jangwa na kontrabas i orkiestrę

Jouez plus lentement, s.v.p.! na fortepian

Kammersymphonie na orkiestrę kameralną

Kantata: Muzyka elektroniczna

Kesukaan I na 13 instrumentów smyczkowych

Kesukaan II na 13 instrumentów smyczkowych

Kinanda na fortepian

Kody na orkiestrę kameralną

Kompozycja na fortepian

Kompozycja na harfę i fortepian

Kompozycja swobodna na fortepian

Koncert na taśmę

Koncert na harfę, fortepian i taśmę

Koncert na orkiestrę kameralną

Koncert na dwa fortepiany

Koncert na flet, trio fletowe i orkiestrę wysokich instrumentów

Koncert na gitarę i orkiestrę

Koncert na akordeon i orkiestrę

Koncert na flet, harfę i orkiestrę

Koncert na saksofon (S, A, T) i orkiestrę

Koncert na skrzypce (i skrzypce gasab), obój (i rożek angielski oraz dwa oboje – jeden wykonawca) i orkiestrę

Koncert na perkusję jazzową, fortepian i orkiestrę

Koncert na dwa fortepiany (na osiem rąk) i orkiestrę

Koncert na obój i orkiestrę (obój, rożek angielski, dwa oboje, trzy oboje – jeden wykonawca)

Koncert na trzy fortepiany

Koncert na kwartet saksofonowy (SATB) i orkiestrę

Koncert na klarnet i orkiestrę

Koncert na saksofon sopranowy i orkiestrę smyczkową

Koncert na flet i orkiestrę

Koncert na skrzypce, fortepian i orkiestrę

Koncert na altówkę i orkiestrę

Koncert na fagot i orkiestrę

Koncert na kwartet smyczkowy i orkiestrę

Koncert dla dwóch saksofonistów (SATBar i SAT) i orkiestry

Koncert na flet, obój, klarnet, fagot i orkiestrę kameralną

Koncert na wibrafon i orkiestrę kameralną

Koncert na harfę (i harfę celtycką) i orkiestrę

Koncert na saksofon (SA), fortepian i orkiestrę

Koncert na skrzypce solo

Koncert na czelestę i orkiestrę kameralną

Koncert na orkiestrę perkusyjną dla 8 perkusistów oraz na klarnet, fortepian, skrzypce i kontrabas

Koncert na marimbafon i orkiestrę kameralną

Koncert na saksofon (S, A, T, Tarógató), flet, skrzypce, altówkę, fortepian, czelestę i harfę

Koncert na sopran i orkiestrę

Koncert na czworo skrzypiec

Koncert na kwartet saksofonowy (sopran, alt, tenor, baryton)

Koncert (B-A-C-H) na organy, skrzypce solo i orkiestrę

Koncert (II Koncert fortepianowy) na fortepian i orkiestrę

Koncert (Sekstet smyczkowy) na skrzypce i 5 instrumentów smyczkowych

Koncert jazzowy dla 12 jazzmanów i orkiestry

Koncert podwójny na dwoje skrzypiec i orkiestrę

Konfiguracje na fortepian

Konfrontacje na instrument solowy i orkiestrę

Kongruencje I na wibrafon i fortepian

Kongruencje II na wibrafon, steel-drum, fortepian, media elektroniczne i komputer

Konstrukcja linearna na fortepian

Konstrukcje na wibrafon solo

Konstrukcje łączne na wielką orkiestrę smyczkową

Kontrakt na sopran, wiolonczelę i perkusję

Kontury na fort. na fortepian

Konzertstück na wiolonczelę i orkiestrę

Kreuzweg 11 na saksofon, akordeon, perkusję i altówkę

Kreuzweg 11 na saksofon, akordeon, perkusję i altówkę

Kwaiwa na skrzypce i komputer

Kwartet na dwoje skrzypiec, wiolonczelę i fortepian

Kwartet na fortepian, skrzypce, altówkę i wiolonczelę

Kwartet na saksofon (SA), flet, klarnet basowy i fortepian

Kwartet dla czterech saksofonistów

Kwartet na saksofon (S A T Bar), fortepian, perkusję i kontrabas

Kwartet na cztery wiolonczele

Kwartet dla czterech aktorów

Kwartet dla dwu pianistów i dwu dowolnych wykonawców (także: Kwartet 2+2)

Kwartet (Oboe Quartet) na obój i trio smyczkowe

Kwartet SG dla dowolnych instrumentalistów dla dowolnych instrumentalistów

Lektura dla 6 wykonawców (instrumentaliści, tancerze, śpiewacy lub aktorzy)

Leopolis na skrzypce i orkiestrę

Liebesblicke

Liturgische Sätze na chór, głosy solowe i ork.

Love Song na orkiestrę smyczkową

Maa'ts na głosy wokalne i elektronikę

Maah na komputer, skrzypce solo, wiolonczelę solo i orkiestrę

Mała symfonia: Scultura na orkiestrę

Małe divertimento na saksofon i fortepian

Mały koncer na skrzypce i 3 oboje

Mały kwartet na trąbkę, dwie waltornie i puzon

Mare na fortepian i 9 instrumentów (pianista gra na fortepianie, na klawesynie i czeleście)

Matan I dla 3 perkusistów

Matan II dla pięciu perkusistów

Max Ernst Variations na saksofon, akordeon, fortepian i komputer

Mazungumzo na gitarę i akordeon

Media na 12 dowolnych głosów wokalnych i instrumentalnych

Megaepisode na obój, klarnet i komputer

Megasonata na fortepian

Mikrotone dla czterech pianistów (dwa fortepiany) i orkiestry

Mikrotonowa ballada na cztery wiolonczele

Milm na 3 perkusistów i projekcję filmową

Miniatury na saksofon i fortepian

Minimal Art na tubę preparowaną i fortepian

Miniopera

Miserere na sopran, chór, orkiestrę, taśmę i komputer

Missa brevis na wielogłosowy chór

Missa elettronica na chór chłopięcy i taśmę

Missa elettronica na chór mieszany i taśmę

Missa in honorem Beatae Virginis Mariae na głosy wok. i ork.

Missa sinfonica na orkiestrę (sola: sopran, skrzypce, saksofon sopranowy)

Model I na fortepian

Model II na fortepian

Model III na fortepian

Model IV (grafika muzyczna) na fortepian

Model IX na fortepian

Model V na fort. na fortepian

Model VI na fort. na fortepian

Model VII na fort. na fortepian

Model VIII na fortepian

Model X na fortepian

Model XI (Ngazi) na fortepian

Model XII (Machar) na fortepian

Model XIII (mikrosonata) na fortepian

Model XIV (Halatsah) na fortepian

Model XIX (Journal) na fortepian

Model XV (Sahihi) na fortepian

Model XVI na fortepian

Model XVII (Invenciones) na fortepian

Model XVIII (Images) na fortepian

Model XX (Ballade) na fortepian

Model XXI (Wendepunkte) na fortepian

Model XXII na fortepian

Model XXIII na fortepian

Model XXIV (Siedem krótkich utworów) na fortepian

Model XXIX na fortepian

Model XXV (Phases) na fortepian

Model XXVI (Capriccio) na fortepian

Model XXVII na fortepian

Model XXVIII (Pièce Brève) na fortepian

Model XXX (Poème) na fortepian

Model XXXI (Bolechiv) na fortepian

Model XXXII (Horoholina) na fortepian

Model XXXIII

Model XXXIV (Salzburg Spectres)

Monodram na taśmę na taśmę

Monolog na klarnet basowy solo

Monophonie II na 13 altówek

Monophonie III na 12 obojów

Monophonie IV na 8 rożków angielskich

Monophonie V na 12 wiolonczel

Monophonie VI dla 17 saksofonistów (S-nino, S, A, T, Bar, B)

Monophonie VII na 8 trąbek

Monophonie VIII na orkiestrę 48 skrzypków

Monosonata na 6 kwartetów smyczkowych

Montaggio dla sześciu wykonawców

Mosaic na fagot solo

Mouhadatsa na altówkę i wiolonczelę

Movimiento Sinfónico na 88 instrumentów

Multicadenza na saksofon (SA) solo

Music for MI na wibrafon, głos wokalny, głosy mówione, zespół jazzowy i orkiestrę

Musica na klawesyn i instrumenty

Musica dell’Avenire na orkiestrę perkusyjną

Musica ipsa na orkiestrę niskich instrumentów

Musique de Printemps na zespół instrumentalny

Mutea utwór metateatralny na skrzypce, saksofon i perkusję

Muzyka na kwartet smyczkowy

Muzyka konceptualna

Muzyka na smyczki: Nokturn na małą orkiestrę smyczkową

Muzyka na taśmę na taśmę

Muzyka wizualna dla trzech aktorów, pianisty i wiolonczelisty

Naarah (Maa’ts) na obój, trio smyczkowe, taśmę i komputer

Negative music na dowolny instrument

Negatywy na flet solo na flet solo

Neues na troje skrzypiec

New Way na 7 skrzypiec

Nine Studies on Themes of Max Ernst na orkiestrę kameralną

Nocturne na wiolonczelę i fortepian

Non-stop na fortepian (także na dwa i więcej instrumentów)

Nonet w formie tria smyczkowego na 3 skrzypiec, 3 altówki i 3 wiolonczele

Nonplusultra (Space Play) na 11 instrumentów i media elektroniczne

Notturno na skrzypce, klarnet basowy i wibrafon

o/p music na zespół wykonawców

OA na sopran, fortepian, media elektroniczne i komputer

Observations na cztery instrumenty

OCSENOI na sopran, klarnet, fortepian, orkiestrę kameralną i media elektroakustyczne

Oktet na flet, obój, klarnet, fagot, róg, trąbkę, puzon i kontrabas

Open Music I na dowolny instrument

Open Music II na fortepian i taśmę

Open Music III na fortepian i taśmę

Orchestral and Electronic Changes na amplifikowane instrumenty solowe i orkiestrę

Organ Fantasia (24 movements) na organy

Osiem studiów koncertowych na dwie gitary

Osiem utworów na fortepian

Out of tune I na sopran i wiolonczelę

Out of tune II na sopran, wiolonczelę i fortepian

Paisaje imaginario na gitarę i akordeon

Paisajes na saksofon, perkusję, kontrabas i fortepian

Panorama na orkiestrę

Per Violino solo na skrzypce solo

Percussion Show na perkusję, taśmę, media elektroakustyczne i komputer

Permutacje na 6 instrumentów dętych, altówkę, perkusję, harfę i fortepian

Petite piéce na sarrusofon kontrabasowy solo

Phantasma na 4 waltornie i 4 puzony

Pięć fragmentów na gitarę solo

Pięć krótkich utworów na harfę solo

Pilch Music na perkusję, klarnet basowy, fortepian i media elektroniczne

Poema tenero na skrzypce i wibrafon

Poème na fortepian

Poetries na taśmę na taśmę

Poezje Guillaume’a Apollinaire’a na sopran i orkiestrę

Polonais na 12-głosowy chór

PR-I I na chór

PR-I II na nowy, nie istniejący instrument

PR-I III na chór i orkiestrę

PR-I IV na instrumenty ekwiwalentne

PR-I V dla aktorów

PR-I VI na solistyczny chór

PR-I VII (Studium fonologiczne) na taśmę na taśmę

PR-I VIII dla dowolnych wykonawców

Projekt na istrument solowy i taśmę (wersje – I: obój, rożek angielski, jeden wykonawca; II: klarnet basowy; III: fagot; IV: saksofon sopranowy, altowy i tarógató, jeden wykonawca; V: tuba preparowana; VI: wiolonczela, VII: kontrabas, VIII: fortepian; IX perkusja; X: wyjątkowo – sopran)

Projekt automatycznej kompozycji muzycznej

Projekt automatycznej kompozycji scenicznej

Prolegomena na orkiestrę kameralną

PRS na tubę preparowaną, saksofon i fortepian

PRSC dla różnych wykonawców

Przesłanie na wioloncz. i dwa fort. na wiolonczelę i dwa fortepiany

Punkty wyjścia na fortepian

Quattri pezzi na saksofon (SA) solo

Quattro movimenti na fortepian i orkiestrę

Quattro poesie na sopran i instr.

Raccontino na marimbafon solo

Reflections on BB, RHR, KS and LS na klarnet, akordeon, perkusję i kontrabas

Ritual Fragment na skrzypce, obój, saksofon i fortepian

Rituals na zespół

Romuald Traugutt (Harmonie i kontrapunkty II) na orkiestrę

Rozwiązania najprostsze dla zespołu wykonawców

S’alto na saksofon altowy i solistyczną orkiestrę kameralną

Saitenblick na gitarę solo

Salve Regina na sopr., org. i ork.

Salzburg Spectres na 4 altówki

Scena otwarta dla trzech wykonawców

Scenariusz dla nie istniejącego, lecz możliwego aktora instrumentalnego

Scenariusz dla trzech aktorów

Schaeffer’s Play na 6 fletow

Scherzo na saksofon (SA) i fortepian

Schpass (Nonet) dla trzech oboistów

Schwaz Play (A Ritual) na saksofon, puzon, kontrabas, fortepian, fortepian elektryczny i komputer

Scribal Error Music na zespół instrumentalny

SeaHarb na saksofon i obój

Sei studi brevi na komputer

Sekstet smyczkowy na 3 skrzypiec, 2 altówki i wiolonczelę

Self-expression na wiolonczelę solo

Septet na obój, klarnet basowy, wiolonczelę, perkusję, dwa fortepiany i media elektroniczne

Setting na klarnet kontrabasowy solo

Sexternus na 6 fortepianów

Sfumato na klawesyn

Sgraffito na flet, wiolonczelę, klawesyn i dwa fortepiany

Shadows na kontrabas i komputer

Shuvvi mischkal na obój i skrzypce

Si quaeris miracula na sopran i orkiestrę

Sihr na saksofon (S, A, T) i fortepian

Sinfonia na orkiestrę

Sinfonia breve na orkiestrę kameralną

Sinfonia/Concerto na 15 solistów i orkiestrę

Sinfonietta na 16 instrumentów

Sny o Schaefferze kompozycja fabularna dla zespołu wykonawców (również w wersji dla aktora solo)

Solo: Konglomerat (show) na perkusję

Sonata na skrzypce solo

Sonata na altówkę solo

Sonata na troje skrzypiec, wiolonczelę i fortepian

Sonata na saksofon (SA) i fortepian

Sonata breve na organy i perkusję

Sonata dell’avenire na wiolonczelę solo

Sonata I (Wiosna) na organy

Sonata II (Lato) na organy

Sonata III (Jesień) na organy

Sonata IV (Zima) na organy

Sonatina na saksofon altowy solo

Sonatina na dwoje skrzypiec

Sonatina na fort. na fortepian

Spektra na pięć instrumentów

Speravimus in te na sopr., kl. i fort.

Sphinx na saksofon (SA) i fortepian

Spinoziana na zespół wykonawców

Spring Music na altówkę i fortepian

Stabat Mater na sopran, alt, chór mieszany, orkiestrę smyczkową i organy

String Triptych na małą orkiestrę smyczkową

Studium politonalne na trzy klarnety

Studium w diagramie I na fortepian

Studium w diagramie II na fortepian

Studium w diagramie III na fortepian

Summer Music na akordeon i fortepian

Symfonia w 9 częściach na orkiestrę

Symfonia: Muzyka elektroniczna na taśmę

Symfonia: Muzyka orkiestrowa na wielką orkiestrę

Symphonie concertate na cztery trąbki i orkiestrę

Symphony in One Movement na orkiestrę

Synectics dla trzech dowolnych wykonawców

Synthistory: Muzyka elektroniczna

Sześć etiud na kwartet smyczkowy

Sześć miniatur na orkiestrę kameralną

Sześć miniatur na jazzband i głosy solowe

Sześć utworów na obój, klarnet i fagot

Tavio na flet piccolo solo

Te Deum na głosy wokalne i orkiestrę

Teatrino fantastico dla aktora, skrzypiec i fortepianu z towarzyszeniem multimediów i taśmy

Teksty na orkiestrę

Temat: Muzyka elektroniczna na komputer

tentative music na 159 instrumentów (w siedmiu wersjach – wersja A: na 1 instrument; wersja B: na 5 instrumentów; wersja C: na 9 instrumentów; wersja D: na 15 instrumentów; wersja E: na 19 instrumentów; wersja F: na 59 instrumentów; wersja G: na 159 instrów)

Tertium datur na klawesyn i orkiestrę

Three Movements na skrzypce, obój, klarnet, akordeon, fortepian i komputer

Time Sequences na flet, kwartet smyczkowy i kontrabas

TIS GK: Kompozycja sceniczna dla aktorów, na głosy wokalne, instrumenty i taśmę

TIS MW2: Kompozycja sceniczna dla aktora, mima, tancerki i 5 muzyków

Topofonica na 40 różnych instrumentów

Transparencies na orkiestrę

Trio na flet, altówkę, harfę i taśmę

Trio na saksofon (SA), fortepian i komputer (taśma)

Trio na dwoje skrzypiec i wiolonczelę

Trio na flet, gitarę i perkusję

Trio na flet, altówkę i gitarę

Trio na fortepian, skrzypce i wiolonczelę

Trio fortepianowe na fortepian, skrzypce i wiolonczelę

Trio fortepianowe na skrzypce, wiolonczelę, fortepian

Trio smyczkowe

Trois esquisses na obój, saksofon i fagot

Trzy duety wokalne na sopran i mezzosopran

Trzy kompozycje dla MJQ na wibrafon, fortepian, perkusję i kontrabas

Trzy krótkie utwory na orkiestrę

Trzy krótkie utwory na fortepian

Trzy pieśni na głos i fortepian

Trzy studia na fortepian ; 1. Studium poliwersjonane ; 2. Studium poliekspresyjne ; 3. Studium poliformalne

Trzy utwory romantyczne na fortepian

Tsiyur na organy i taśmę

Tumbo la kuhara dla trzech oboistów

Turm- und Rathausmusik für Münster na instrumenty dęte blaszane, dęte drewniane, organy, perkusję, taśmę i komputer

Two Elegies na skrzypce i fortepian

Uneinigkeiten na dwa fortepiany (z tego jeden przestrojony mikrotonowo)

Utwór na dwa flety

Utwór na dwa klarnety

Uwertura Warszawska (Harmonie i kontrapunkty I) na orkiestrę

V Koncert fortepianowy na fort. i chór 15 solistów

V Koncert skrzypcowy na skrzypce i chór żeński

V Kwartet smyczkowy

Vaniniana na zespół instrumentalny i dwóch aktorów

Variazioni senza tema na skrzypce solo

VI Kwartet smyczkowy

VI Symfonia na wielką orkiestrę

VII Kwartet smyczkowy

VII Symfonia

VIII Kwartet smyczkowy

Voice, Noise, Beuys, Choice dla zespołu wykonawców

Walc na fortepian

Wariacje na fortepian

Warianty na obój solo

Warianty na kwintet dęty

Winter Music na róg i fortepian

XI Kwartet smyczkowy

XII Kwartet smyczkowy

XIII Kwartet smyczkowy

XIV Kwartet smyczkowy

XV Kwartet smyczkowy (Mosaics)

XVI Kwartet smyczkowy (Avec une légèreté fantastique mais précise)

Yookai na fortepian (na 4 ręce)

Zeitebenen na fortepian i komputer

Wyczyść

Rok powstania:

Kategoria: Muzyka elektroniczna, muzyka komputerowa (XXVI)

Obsada:

Czas trwania: 12' 14"

Wydanie:

Numer w katalogu: XXVI.7 / Numeracja odautorska:

Prawykonanie:

cover